torsdag 3 oktober 2013

I tidningen


Samma dag som Lidingöloppet gick publicerade lokaltidningen ett reportage om mig och min träning i sin helgbilaga. I artikeln kan ni läsa mer om hur jag hittade löpningen och hur jag utvecklat träningen under de senaste åren.

De valde också att fokusera på hur man får till träningen som småbarnsförälder och jag gav några tips som funkat bra för mig. Min förhoppning är att kunna inspirera andra som gärna vill komma igång med löpningen efter en graviditet. Jag tror det gäller att se och fokusera på möjligheterna istället för hindren.

Vill ni läsa hela artikeln hittar ni den här.

6 kommentarer:

  1. Bra artikel och grymt bra sprunget i lidingöloppet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Elenor! Nästa år ser jag fram emot sällskap ;)

      Radera
  2. Superfint reportage! Kul och läsa! Du inspirerar!

    SvaraRadera
  3. Superbra reportage! Verkligen en stor inspirationskälla för många! Jag gillar ditt sätt - att se möjligheter istället för hinder!

    SvaraRadera
  4. Kul! Och säkert tips som många har nytta av!

    SvaraRadera