torsdag 7 februari 2013

Förkylt


Har drabbats av en riktigt envis förylning som är inne på andra veckan nu. Så här i influensatider är jag säkert inte ensam om detta men jag är verkligen inte van vid att vara sjuk och när jag är det brukar det max röra sig om ett par dagar i sträck. Total träningsvila gäller förstås och jag känner hur frustrationen liksom byggs upp inuti. Ingen feber längre men jag känner mig långtifrån pigg och då gäller det att lyssna på kroppen även om det kan vara svårt ibland. Det "positiva" i detta är dock att mitt knä verkligen får vila och på så sätt kanske inte förkylningen kunnat komma mer lägligt. Hoppas dock på att vara mitt pigga och krya jag snart igen för även om jag inte kan springa så funkar det alldeles utmärkt med crosstrainer och spinningcykel ur konditionssynpunkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar