onsdag 14 november 2012

Singellöp och Saffransbiscotti

Hade egentligen planer på att dra iväg på spinning i morse men eftersom lilla t sov oroligt hela natten och vaknade långt före min väckarklocka skulle ha ringt och jag dessutom lovat T en sovmorgon fick de planerna läggas åt sidan. Istället blev det en morgonjogg i ensamt majestät när T stigit upp, inte fy skam det heller. Det hade snöat ett tunt flis under natten och det var riktigt härligt att springa själv utan vagnen, minns faktiskt inte när det hände sist! Blev till sist 11 kilometer innan jag vinkade av T som skulle köra ett cirkelpass i gymmet. Tycker det är viktigt att ge varandra tid för träning, date med kompisar eller vad det nu må vara. Det mesta går att lösa med lite planering!



På eftermiddagen blev det bak av saffransbiscottis då vi är bjudna på middag ikväll och jag tänkte det kunde bli en fin present ihop med en flaska av årets årgångsglögg från Blossa, Yuzu Ingefära. Älskar advent och allt småpyssel som hör till med bak och glögg, en viktig ljuspunkt mitt i den mörkaste årstiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar