onsdag 28 november 2012

Tusingar + Pump


Kände för att piska benen idag och därför hade jag en tanke om tusingar redan när jag åkte in mot gymmet. Började med att värma upp på bandet och ökade successivt farten för att till sist köra några snabba stegringslopp innan jag gav mig på intervallerna. Fem stycken hann jag med idag och benen kändes oförskämt fräscha. Eftersom det blev en intervall mindre än önskat (pga tidsbrist) valde jag att köra de två sista i ett snabbare tempo än jag normalt brukar. Riktigt härligt att få trycka på ordentligt! Kort nedjogg och sedan sprang jag vidare till nästa pass: Body Pump.

Lastade på rejält redan på benlåten och benen kändes lätt skakiga efteråt, skönt! Resten av passet gick i ett huj och sedan var det bara att skynda hem och "lösa av" min sambo som skulle vidare på zombiekväll!!! Själv intar jag soffläge framför "Jakten på det perfekta livet". Det är inte ofta jag tittar på tv men när det väl blir av så är det nästan alltid svt som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar