tisdag 18 juni 2013

Härliga spinning och morgonträning

Inför gårdagens inbokade spinning var jag på plats redan en halvtimme innan och hann därför riva av ett snabbt styrkepass i gymmet. Ibland kan det nästan vara positivt med tidsbrist eftersom i alla fall jag blir betydligt effektivare då! Spinningpasset var som vanligt med den här instruktören riktigt peppande och grymt jobbigt. Tung belastning varvat med intervaller utan vila. Helt genomblöt efteråt och min sportbh hade skiftat färg från limegrön till mörkgrön.

I morse ställde jag klockan på halv 6 och 45 minuter senare befann jag mig bland vikterna i det morgonöppna gymmet. Blev en blandad kompott med tyngre basövningar till en början för att sedan avsluta med ett cirkelpass. Har sagt det tidigare och jag säger det igen: Träning är den bästa starten på dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar