söndag 23 juni 2013

Midsommar

Midsommarhelgen har varit underbar med massor av qualitytime tillsammans med familj och vänner. 


Midsommaraftonen inleddes med ett kort långpass där benen fick bestämma tempot (har förresten inget annat att välja på då min garmin helt kajkat ihop). Blev totalt 80 minuters löp efter skogsvägar i varierat tempo där jag fokuserade på tekniken i nedförsbackarna och lät benen rulla samtidigt som jag tryckte på i uppförsbackarna. Härligt att springa bara på känsla men ska jag gissa distansen tippar jag på närmare 18 kilometer vilket alltså ger en snittfart på runt 4,35 per kilometer.

Efter spring blev det midsommarfirande tillsammans med vänner på andra sidan viken. Traditionsenlig tävling i kubbspel där tjejerna möter killarna blandades med grillning och prat framåt småtimmarna. Hade dessutom riktigt tur med vädret då solen strålade från himlen hela dagen. Helgen blev verkligen så lyckad som jag hade hoppats på och jag känner mig riktigt energiboostad inför veckan som kommer. Den sista innan semestern börjar "på riktigt".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar