lördag 29 juni 2013

Intervaller med fusklapp & tips om ny klocka

Som jag tidigare nämnt har min träningskompis Garmin helt och hållet lagt av sedan en tid tillbaka. Detta har inneburit att intervallpassen gått på tid istället för sträcka den senaste tiden, vilket i och för sig funkat riktigt bra. Igår var det dags för korta intervaller och eftersom jag inte hade tid att ta mig till löparbanan i stan var enda alternativet att köra hemma och på känsla. För att komma ihåg hur jag skulle springa fick jag dock skriva en minneslapp. Tyvärr suddades den ut allt eftersom svetten rann men då hade jag som tur var redan lagt tiderna på minnet.


Nu måste jag dock införskaffa en ny löparklocka snarast. En del lopp väntar framöver och då känns det tryggt att ha koll på hastigheten om man som jag har vissa mål att sikta mot. Har sneglat en del på denna men känner mig osäker. Vad tror ni? Har ni en klocka som ni är nöjda med? Tar tacksamt emot era tips och synpunkter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar