lördag 8 september 2012

Sovmorgon & Tröskelpass

Med endast en tuttinstoppning vid 23-tiden sov lilla t non-stop till halv 7 i morse. Har aldrig hänt förut. Jösses, hade glömt bort hur pigg man blir av att sova en hel natt! Kan bara hoppas att det upprepas framöver.

Så till dagens löppass som var tröskelintervaller. Kan bara säga att det gick tungt idag. Öppnade upp första intervallen rätt lugnt för att inte samla på mig mjölksyra. Andra flöt också på rätt bra men tredje och sista var riktigt tung. Motvind och uppförslut gjorde att benen stumnade mot slutet och jag kunde inte ligga på som jag hade tänkt mig. Ja ja, det kanske är just dessa pass som man blir stark av. Om inte annat får i alla fall pannbenet också jobba.

Nu blir det bastu och middag efter det. Tänkte laga fläskytterfilé och efterrätten har jag och lilla t redan fixat under vår promenad tidigare idag. Blir bra uppladdning inför morgondagens långpass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar