torsdag 27 september 2012

Packat o klart

Sådärja, tror jag lyckats få med det mesta som kan behövas. En salig blandning av träningskläder (olika outfits beroende på väderlek), löparskor, blöjor, babykläder, amningspump, vanliga kläder och skor, handduk mm... och så startbeviset såklart, det viktigaste av allt! Utan det inget lopp.

Lilla t hjälper mamman att packa.

Har korrigerat träningsprogrammet en smula och istället för 5 kilometers jogg i morgon blir det en kortare morgonjogg på dryga 3 kilometer, bara för att väcka benen. Idag blev det förresten 5 kilometer lugn jogg på löpband (eftersom regnet fullkomligt öste ner) och några superkorta backintervaller, kändes bra. Lilla t roade sig med att kolla in mina nya skor, mycket spännande färg. Det är för övrigt mitt stora huvudbry just nu. Springa i mina gamla inkörda men tunga Kayanos eller mina nya lätta Mizuno. Lutar åt de senare ändå trots alla andras avoga inställning till detta. Har ju trots allt sprungit i exakt samma snabbskor tidigare och brukar dessutom aldrig få skavsår. Ni får väl säga "vad var det jag sa" sen...


Dagen har i övrigt bjudit på besök av svägerska och lilla t:s yngsta kusin. Länge sen sist och så roligt att se dem. Hoppas det inte dröjer lika länge till nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar