onsdag 17 oktober 2012

Insnöade

Tanken var att vi skulle åka norrut idag för att skifta till vinterdäck på bilen och samtidigt ta en shoppingtur på ikea men efter gårdagens och nattens snöande och minusgrader vågade jag inte ge mig ut på vägarna i morse. Rätt skönt med en dag helt utan planer, kan ju låta konstigt när man är mammaledig men för det mesta ser vi till att sysselsätta oss dagarna i ända. Passade därför på att krypa ihop med lilla t under täcket när hon skulle sova förmiddagsvila. Det om något räknas väl som riktig kvalitetstid!!! Att bara få ligga och snusa vår lilla ängel i nacken när hon sussar så gott, myyyyys!


I övrigt har vi pysslat på hemma och sytt nya gardiner till kök/vardagsrum. I eftermiddag blir det lufsjogg med babyjoggern. Tror jag får ta på mig mina Salomon SpeedCross då snön fortfarande ligger på backen.

Hoppas ni också har en riktigt bra och mysig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar